Ej Antagen grodan163. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grodan163.

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin svensson

Vad heter du på discord? grodan163

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig för att jag har varit det innan på en gammal server ja kört på ,och tycker att det är ett jätte roligt jobb, man hjälper folk och man tar intervjuer och det gillar jag att göra. Jag har varit det 2x och jag tycker att jag kan göra en comeback och förmodligen komma tillbaks och hjälpa andra personer med intervjuer eller grejer som dom inte förstår. Jag kommer att vara jätte aktiv och jag kommer att se till så att mogna personer få medlemskap och ser till så att dom inte förstör andras rp upplevelse.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag tänker att jag vill bli det för att jag vill att ni ska få flera spelare inne i serven jag kommer vara aktiv med medlemansökan och därför jag är inte en person som är arg är snäll mot folk och det kan finnas folk som har gjord en medlem ansökan och jag ser att nån inte har svarat på han på länge då kollar jag på hans medlem sak och kollar sen kollar om den var bra för jag vill inte ha folk som har ansökt till medlem att dom ska sitta och vänta länga att nån ska svara på deras ansökan men och sen om det finns personer som har gjort en ansökan och den blir nekad kan inte bara spamma för då bryter han mot reglerna om man har skrivt du får skriva en ny om 24 timmar ska man lyssna då. jag kommer kolla någrant vad folk skriver om den personen skriver typ 1 mening eller mindre så blir man nekad och anledning för det tillexmpel som nekad utveckla mer på din ansökan eller sånt. o sen finns de folk som godkänner bara för att de är ens kompis som har skrivit o de hatar jag o sen släpper jag bara in folk som kan alla regler o inte lallar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra personer som man själv vill bli bemött, det är en simpel oskriven regel i livet som jag verkligen står för. Med detta menar jag att man ska bemöta andra trevligt och snällt då det oftast skapar en trevligare stämmning och en allmänt roligare stund var i sig det är i en intervju eller i pm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är väldigt stor stor skillnad eftersom du hoppar över hela upplevelsen med att spela på Unive som icke medlem. Jag vill att alla ska bli medlem eftersom jag tror att rp nivån ökar betydligt. Fördelarna är exakt som irl, t ex är jag ej medborgare kan jag ej skaffa lägenhet, kan ej skaffa riktigt jobb osv men blir jag medborgare så öppnas alla dessa chanser för personen att gå all-in. Det är alltid roligare att se folk är medlemmar än ifall dom icke skulle vara det. Jag vill även försöka få ner väntetiderna på dem muntliga intervjuerna blir kortare genom att anställa mig då. Godkänner bara folk som är seriösa och har skrivit en bra ansökan och vill stanna kvar här länge!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de bara ska kunna följa reglerna. Inte något riktigt mycket. Jag ska vara säker på att de kan reglerna utantill, att de tänker på suntförnuft. Skulle man verkligen köra in i 5 personer i 300km/h? Jag vill att de ska ha det tankesättet. Det viktigaste är att alla trivs och har kul här på servern. Jag kommer ihåg när jag blev medlem, jag darrade. Det var en riktigt god grabb som tog min intervju, han höll en lugn och god ton som fick mig att slappna av lite. Jag vill att folk ska se upp till mig som jag ser upp till han.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag anser att mitt ansvar är att faktiskt göra mitt jobb aktivt, läsa ansökningar och ta intervjuer, och ge dem ett ärligt svar och bedömning och inte bedömma om dem är trevliga eller inte, utan om de kan reglerna osv, även om trevlig är ett +. Och att inte missbruka min roll som att t.ex neka folk bara för att jag kan/känner för det.

Hur ser din aktivitetet ut? minst 8 timmar om dagen Måndag 15:00 till 00:00 Tisdag 15:00 till 23:00 Onsdag 15:00 till 22:00 Torsdag 15:00 till 22:00 Fredag 15:00 till 00:00+ Under lov Måndag T helgen 10:00 till 03:00 Själv klart med pauser men är alltid aktiv under dom tiderna ska göra mitt bästa

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Du har ju skitit i alla intervju tillfällen så upplever det som att du inte vill bli ma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka