Ej Antagen Grodan. | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan.

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
606
Reaction score
50
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Alex

Vad är ditt användarnamn på discord? grodan.

Ange ditt födelsedatum: 23 Mars 2003

När fick du medlemskap på Unive? Fick medlem för första gången Februari 2022, med 1 vecka utan medlemskap sedan dess

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har väldigt mycket erfarenheter när det kommer till Polismyndigheten, jag har varit med i ledningen ett flertalet gånger under flera olika chefer. Idag sitter jag som Biträdande Rikspolischef och har arbetat väldigt intensivt med den rollen i utvecklingen utav kåren. Jag har goda kunskaper om samtliga enheter och sektioner i Polisen, vilket är en viktig del för en chef. Med brist på kunskaper i arbetet så kan det fallera, då felaktiga beslut eller ändringar kan förekomma. Detta skapar en god grund till ett av mina framtidsplaner med Polismyndigheten - skapa en mer realistisk poliskår. Jag har även i ett par månader mellan 2022 & 2023 varit Huvudansvarig Jobb (dagens Koordinator Jobb), vilket betyder att jag även har arbetat på nära håll med rikspolischefen som staff.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Som Biträdande Rikspolischef så har jag under en längre period nu suttit och planerat tillsammans med den tidigare chefen på hur vi kan utveckla Polismyndigheten på bästa sätt. Vi har skapat en större realism när det kommer till RPn, det skjuts inte lika mycket som det tidigare gjorts och insatser emot kriminella utförs mer sällan men är välplanerade för att undvika katastrofala konsekvenser. Jag har fortfarande en massa planer för att utveckla Polisen då jag är ute efter realistisk RP & en RP rolig för alla parter. Mina största framtidsplaner för Polismyndigheten är att bygga upp en kunnig, engagerad och välstrukturerad polisledning. Med hjälp av denna ledning så kommer vi tillsammans säkerställa att enheter styrs på rätt sätt, utan korruption. Mitt mål med Polismyndigheten är att skapa en rolig upplevelse för servern, bevisa att polisen inte är problematisk, och att vi endast är ute efter ett gott samspel i rollspelet. Har även planer över att ge poliser mer möjligheter att vara med och förändra och/eller förbättra polisenkåren, då jag vet att våra poliser ser saker vi i ledningen kanske inte gör. Så för att sammanfatta mina framtidsplaner, så är jag ute efter ett gott samspel, resterande i kåren är mer involverade i utvecklingen, men även ett mer realistiskt rollspel.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara daglig, då jag är väldigt engagerad i utvecklingen av Polismyndigheten, så går en hel del tid till det även idag. Har lagt enormt mycket tid för att utveckla kåren som Biträdande Rikspolischef, och kommer fortsätta göra så. Jag skulle påstå att jag har den tiden som krävs för att kunna vara chef över Polismyndigheten.

Har du läst våra grundregler? Ja

+REP
Väl känt i communityn, välutvecklad RP samt kompetens inom RP, Mogen, rätvvis och absolut inte rädd för att ta svåra beslut.

+REP Grodan, känner honom sedan 2021 och har varit bra inom polis kåren sen tycker att han är väldligt mogen och seriös grabb! Tycker att ni ger honom en chans.

Mvh Yamen

+rep Grodan, väldigt smart kille som utvecklar kåren på positiva sätt. Tar bort korrupta personer samt skickar alla problempoliser.

har man som avseende att skapa en neptoistisk präglad kår är Groden den mest kvalificerade kandidaten. Oerhört korrupt i övrigt, och inte passande för en fungerande kår.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka