Accepterad groda75 | Ban Överklagan [evox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

groda75

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067824316/

Ditt Hex-ID: Jag vet fortfarande inte vad de är så ni kan gärna ta reda på de för mig.

Vad är din discord tagg? pms.dxsh

Vem var det som bannade dig? evox22

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag o min vän var o körde bil och då välte vi och vi var vid höga berg osv liksom det fanns inget garage i närheten så vi tänkte att vi skulle göra spawnmenu för att komma till staden eftersom vår bil gick ju sönder och sen nu är vi bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så körde jag o min kompis bil vid bergen och då började jag volta med bilen och då var den upp och ner ner vi skulle försöka köra. och vi tänker liksom inte springa där ifrån in till staden och det fanns liksom inget garage i närheten så vi var ju tvungna att ta spawnmenu. liksom om bilen skulle varit hel skulle vi liksom inte ha tagit spawnmenu. alltså vi var it i nått scenario eller något vi körde bara runt och aa då volta bilen och då gjorde vi spawnmenu och efter de så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de är en felaktig ban eftersom jag o min vän var ensama och körde så liksom det var inga folk runt om kring och vi var inte i något scenario. Jag gjorde också lite fel fast jag fatta dock inte att jag blev pernamnet bannad av att göra spawnmenu när jag är långt uppe vid bergen och bilen är voltad. liksom vad skulle vi gjort? men asså aa jag visste it liksom vad jag skulle göra så jag var tvungen att ta spawnmenu för att komma tillbaks till staden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och senaste gången var vdm men min ban överklagan blev accepterad. jag blev bannad då för att en person hållde på med mig och försökte hoppa in i min bil och då när jag försökte åka där ifrån så sprang han framför min bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade försökt kunna hittat nått garage för att skaffa en bil och åka in mot staden än att göra spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra spawnmenu efter jag har krashat och att jag inte letade efter ett garage för att skaffa min bil men istället för de så tog jag spawnmenu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka