Accepterad Grizly | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grizly

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? grizly#1112

Ange ditt födelsedatum 31 December 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Oftast mellan 12-01. Tiderna kommer dock att variera i och med skolstarten då schemat och intensiteten i studierna är ouppgjorda. Men tills vidare kommer ovanstående tider gälla, kan dessutom komma att kvällstiden förlängs under helger.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Kortfattat så söker jag till Trainee primärt av att jag vill vara med och göra skillnad. Då jag från mina tidigare erfarenheter härifrån har tyckt att det har vart väldigt roligt och lärorikt att jobba i detta Staff-team. Jag söker även till trainee då jag tror att denna nya position ni har öppnat kommer ge bättre förutsättningar att utvecklas.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? På min f.d. position inom Staff-teamet här på Unive där jag jag nyligen fick jobb-ansvarig. Jobb-ansvarig var något jag hade i drygt 1 dygn innan support rollen lades ned. Rollen som jobb-ansvarig var mycket givande och jag tillsammans med er andra jobb-ansvariga "Swedie" hade kommit fram till flera och goda framsiktsplaner hos de medlemskaps-jobb ni har här på Unive. Och det är just rollen som jobb-ansvarig som jag vill återgå till att jobba med för att utveckla RP:n på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive under senaste halvåret, men framförallt under senaste månaderna.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har jag har tidigare erfarenheter av Staff-arbete. Jag har ju nyligen vart support här på Unive och jag tror att mina kompetenser av den positionen ger mig meriterande förutsättningar i detta urval.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, i och med mina tidigare erfarenheter skulle jag säga att jag har mycket goda kunskaper om alla Staff-relaterade kommandon som ni använder er av här på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka