Nekad grisen15 | Polismyndigheten Ansökan [SebNNN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 6 Januari 2008

Vad heter du på discord? Grisen15#8360

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 1000

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag 4h+

Vad heter du? Murat

Hur gammal är du? Asken

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? yes, simmat riktigt mkt i mina år, har även simintyg.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag känner att jag vill kunna hjälpa till ännu mer att göra staden till en säkrare arbetsmiljö för alla. Vill också känna på hur det känns att vara polis efter jag tagit mig så högt upp i securitas jobbet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? et viktigaste inom polisyrket tycker jag är att man kan samarbeta bra och att man inte klagar på chefen eller sina kollegor! Jag tycker det är viktigt med en bra radiodisciplin! Man måste kunna prata med folk som behöver hjälp och är i nöd och även få dem personerna att förstå vad man säger på bästa sätt!! Man ska även kunna jobba med jobbiga scenarion och kunna hantera stress. Man måste även kunna jobba med andra tjänster som t.ex. brandmän, sjukvårdare och securitas. Det är viktigt att man vet när man ska använda sin utrustning och att man vet hur man använder den! En polis ska vara snäll och trevlig men ändå kunna ta till med hårdhandskarna när det verkligen behövs! Att man ser till att alla medborgarna ska vara trygga och att dem inte ska behöva titta bakom axeln. Man måste se till så att alla följer lagar och regler är också jätteviktigt! Jag vill även bli polis för att få bort så mycket kriminellt som möjligt i staden. Det är viktigt att alltid ska ha koll på det som händer runt om kring en då du ska ta ett säkert kort då du ska hålla dig själv och alla andra säkra. Det är också viktigt att man kan köra bil bra under både biljakt och när det inte är bråttom. Som polis tycker jag att det också är viktigt att vara bered på allt som kan hända, allt från ett bankrån till ett slagsmål vid piren.

Vad vet du om yrket i helhet? Eftersdom jag v arit boträdande på secuirtas så kan jag rätt mycket om polis yrket, nästan samma som esecuirtas. Man ska kunn hantera stressiga situationer och använda tjänste vapna och bilarna i rätt situation och försöka sitt bästa för att göra de b'sta för allmänheten. Man ska ha ett gott och trevligt bemötande till allmänheten och försöka vara så stressad och inte så högt adfrenalin i vissa scenarion.

Har du några tidigare erfarenheter? Såklart, innan varit biträdande hos secuirtas.

Hur är du som person? Jag är glad och trevlig, har ett väldigt välkomnande och trevligt bemötande mot andra och är som person allmänt väldigt nyfiken på att se vad som händer i staden osv. Jag har jobbat inom polisen många månader innan och tycker det är ett OTROLIGT roligt jobb som dom flesta nog tycker. Innan jag slutade för ett bra tag sedan tror jag att jag var inspektör och kan somsagt väldigt mycket och är väldigt ofta i tjänst och gillar inte bara att patrullera utan gillar också pappersarbete vilket man också måste klara av. Jag är grund utbildad och kan hantera vapen och är även fysiskt i form.

Är det något vi bör veta om dig? inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka