Accepterad grisen15 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Rosenholm

Vad heter du på discord? Grisen15#8360

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? morgon 11-15
kväll 18-02
kan variera om de inte är helg

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag skulle vilja hjälpa så många som möjligt och banna så lite som möjligt för jag tycker att folk lär sig när man typ skriver till dom elr kickar dom och skriver en anledning men såklart om man bryter emot en regel efter varning så leder det till konsekvenser för personen eventuellt ban. Jag kommer hjälpa så mycket som möjligt i väntrummet för väntrummet är till för folk som behöver hjälp och dom kan bli less när dom får vänta ett bra tag och dom behöver hjälp fort så jag kommer ta deras ärende så fort jag ser det. Det största som jag nog kommer hjälpa folk i är discorden som frågar saker som tex hur ansöker jag elr vad dom får elr ej samt att om dom behöver hjälp av en staff angående nått där jag ser flertals per dag som skriver allt möjligt i chatterna där ingen staff som hjälper till ofta.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag verkligen ÄLSKAR att hjälpa folk, vet att ni behöver trainee därför ansöker jag för ja vet att jag är rätt person för jobbet, VÄLDIGT många som behöver hjälp och inte kan få de fr de är så många som behöver hjälp därför kan jag komma in och jobba snabbare än aldrig som ja ä sjukt bra på! Jag gillar också att hjälpa folk och att dom får hjälp fort för att rp nivån ska stiga till toppen för samtliga spelare och att unive ska bli ÄNNU bättre och att unive ska pushas upp så mkt som möjligt. Jag är sjukt hjälpsam och trevlig där jag även lugn vid alla tillfällen om de blir stressigt med support ärenden samt att jag är så sjuuukt lättlärd och kan lära mig svåra och mkt saker på bara nån minut.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 6 månader tror ja de är nu och tkr unive ä så sjukt bra server med allt å alla (:

Har du några tidigare erfarenheter? yes, vart trainee innan som du vet å jag vill testa på nu igen för känns som att jag ej riktig fick visa vad jag går för och skulle vilja testa på detta en gång till. (;

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip så blir man osynlig det använder man när man ska specca någon mm
/TPM gör så man tpar till den platsen man har satt ut en marker på kartan
/setjob (jobbets namn) (graden på vilken rank man ska va i jobbet) (id - spelarens id)
/DV (radie) gör så man tar bort fordonet inom radiet
/toggleid gör så man ser spelares ID
/Togglename gör så man ser spelarens Steamnamn + ID
/Revive (id) gör så man återupplivar personen
/sqlbanoffline (hexid/id) gör så man bannar en person som inte är online på servern just nu detta medel är bra att använda när någon combatloggar
/sqlsearch (id) gör så man söker upp personens namn som inte längre är inne på servern
/sqlban (tid) (id) (anledning) gör så man bannar en person under längre tid
/svban (tid) (id) (anledning) gör så man bannar en person i max 30min
/kick (id) (anledning) gör så man kickar personen ifrån servern
/sqlunban du unbannar en person
/ooc du skriver ut i ooc man gör detta när man tex skriver att folk ska bete sig vid torget
/giveitem (ID) gör så man ger en spelare ett specifikt Item
/freeze (ID) gör så man fryser en spelare
/unfreeze (ID) gör så man tar bort en fryst spelare från att vara fryst
/V (fordonsnamn) spawnar fram ett fordon
/spec (id) man speccar en specifik person
/spec får man upp menyn på vilka som är inne och vem man kan specca
/sqlbanhistroy (permid) gör så man ser hur många och av vilken anledning man varit bannad innan
/m (id) skriver till personer om tex vcad de kan yänka på och göra bättre

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja inte så mkt men mest att jag kan vara bra för staff arbetet i unive där som sagt jag vill testa på detta en gång till för känner att jag ionte riktigt fick visa vad jag går för inann. jag kommerr att höja rp nivån på unive och svara snabbt i pm vilekt jag vet att folk gillade innan dör ja nu även efter dått MASSOR me pm's om att dom ttyyvkte jag var bra å lite av de nanledningen jag fick motavation till att ansöka på nytt å föröska nu igen men denna gång vet jag allt från start å tror detta kommer bli super bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka