Nekad Gripenbrand | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke2002

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Gripenbrand

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2002

Vad heter du på discord? Gripen!#4811

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela större delen av dagen, oftast mellan 11-16 sen från 18-03.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 300 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så skulle jag göra det som står i namnet alltså vakta servern och försöka göra så rp nivån på servern fortfarande håller sig på en hög nivå och så den även kan höja sig. Jag skulle inte patrullera eller vad man ska säga utan jag skulle rpa som vanligt och sagt till då även bannad/kickat folk som inte kan hålla rp nivån på den nivån som krävs i unive. Då jag känner att vissa personer inte vill rpa utan bara är där för att förstöra då skulle det vara bra om det fanns fler servervakter som kan vara där och göra något åt saken och därför vill jag bli servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill kunna hjälpa servern att få en högre RP nivå samt när man springer på situationer som bryter mot Serverns regler kunna kicka/banna direkt istället för skriva en report.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Tanke på jag spelar väldigt mycket unive så tror jag det bra med tanke på jag alltid finns på plats och kommer kunna hjälpa till när jag ser det nått som behövs göra, jag kommer DV bilar som bara står mitt på vägen övergivna vilket kommer leda till mindre lag på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt då jag vill ta ett ansvar på servern med att få bort den dåliga RP och kunna få servern att bli en roligare miljö för alla som är inne och spelar. Möter på övergivna bilar hela tiden som jag kommer DV om jag ser dom övergivna som gör att det blir mindre lag, kommer kicka/banna personer som inte sköter sig eller har en dålig RP eller bara är inne för att förstöra. Det kommer jag att tillföra som servervakt på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag känner att jag vill kunna hjälpa till på servern, spelar ju väldigt mycket på den så kommer möta på problem hela tiden, Vill vara med och bygga upp en bättre spelmiljö för alla spelare som spelar på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan dom flesta (/sv, /kick, /revive, /dv)...

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag fick en Mild Vdm ban som enligt mig är felaktig då jag körde på min sida av vägen och han kom i motsatt körriktning och körde in i mig men en support trodde det var jag som körde på fel sida av vägen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+rep Kunnig och bra rp så han kommer kunna hjälpa till mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka