Ej Antagen Grichpojke | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrebarre_

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? arrebarre_01

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har länge varit medlem på unive nu och jag har alltid tänkt på att testa staff jobb men har aldrig riktigt tagit de steget men nu har jag många vänner som har blivit M/A så jag vill också ta det steget. Som sagt har jag många vänenr som är M/A och jag har sett hur han jobbar och hur det är och det verkar kul ändå så jag vill statsa och testa på att hjälpa serven med spelare som inte kan bete sig. jag vill vara med och bidra

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är just nu en väldigt aktiv och seriös medlem som har märkt att det begår alldeles för mycket regelbrott. Jag har valt att villa satsa på att vara med och bidra till att rp nivån höjs. Jag har många tidigare erfarenheter som skulle kunna hjälpa mig med M/A jobbet jag vet hur det ska se ut då jag varit SV innan och chef på jobb och så har jag varit medlem på unive ett tag så jag vet hur det ska se ut på rp:n och alla regler.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag bemöter andra människor som jag själv vill bli bemöt. Och när det gäller det innehåller det att man ska vara trevlig vara öppen och lyssna och svara på alla frågor som sägs upp. Jag kommer även vara tydlig med alla frågor. Det är väldigt viktigt att man behandlar alla med en stor respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vela påverka betydelsen med att vara medlem på unive att bidra med aktivitet att vara aktiv inom sin position är väldigt viktigt tycker jag att ifall man får en chans inom en sånär position tycker jag man ska ta positionen och bevisa att man kan hantera och visa aktivitet och hjälpa all icke medlemmar som vill bli medlemmar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav för en medlem är att den ska följa alla dem 10 grundreglerna och ha en seriös rp nivå. Som ny på unive/fivem kan det vara svårt att förstå darför kommer jag vara tydlig på intervjun och lära den allt det menas med att jag komemr ta upp hur det ska va och rp:a och hur rp nivån ska se ut. Jag vill specielt att den ska ta alla 10 grundregler väldigt stort och sätta in reglerna i huvet på dem men nånting jag har större krav på och vill se en bra rp nivån från regeln är ooc/halv ooc detta är nånting som kan förekomma för mycket från dem nya.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? När du får denna chans för att vara M/A är det väldigt viktigt att satsa på aktiviteten på forumet och med medlemskap interjuer. Du ska inte sitta och specca det ända du gör ytan ditt storta ansvar som M/A är att ta medlemskap intervjuer och vara aktiv på fouremt inte sitta och agera staff ig men självklart ska du vara ig och hjälpa till dem staffs som behöver men den största prion är att holla koll på medlemar och ta medlemskap intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser bra otroligt bra ut är inne minst 3 timmar varje dag. Som jag känner att den tiden jag är aktiv kan hjälpa mig med att vara med och bidra till en bra Unive stad

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas jag har utvecklat mina svar bra och att jag får chansen att vara med och bidra till en bra Unive stad. Jag vill också säga att jag inte har en riktigt mörkröst men jag hoppas inte det gör nåt

Senast ändrad:
Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka