Nekad Grichiie | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grichiie

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? grichiie

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven tröja 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Någon som älskar göra pengar, kan vara vitt eller svart, skön snubbe

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli jävligt rik, respekterad boss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? förstår inte frågan men är med i flera servers där jag är något, så om jag blir medlem så får ni se.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa en levande, rättvis och trovärdig berättelse där båda sidor får spela ut sina roller, även när det inte alltid går som man själv vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM eller KOS utan rollspelad anledning. Metagaming och powergaming är förbjudet. Du får inte skjuta från fordon om du inte kör hyrbil eller Surron.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra skådespelare, lever in i spelet.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tja! Jag vill fortsätta på bara Unive, är inte aktiv på nån annan svensk server. Ärligt talat så gillar jag verkligen hur lätt Unive är att förstå, lättare att tjäna pengar här än på andra ställen och folk är sköna och hjälpsamma. Ville också säga att jag tror det är en bugg på Gruppe 6 jobbet. GPS:en skickar mig till en Coop-butik där det står “källbank” men jag fattar inte hur man ska komma ner, känns som det glitchat. En till grej - undrar om det finns fler jobb än de som syns på arbetsförmedlingen? Och tycker polisen borde ha nån inne på stationen också, så man kan fixa körkort, ID och sånt utan att behöva jaga runt halva staden efter dem.

Mvh
Ahmed (Grichiie)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär,Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Bakgrund och framtidsplaner för min karaktär:
Sven Tröja är en vanlig kille som vill leva ett normalt liv och satsa på att bli rik och köpa sig ett fint hus. Men han vet att vägen dit inte är lätt. För att nå sina mål måste han ibland ta svåra val – kanske göra kriminella handlingar eller riskera att hamna inne. Han vill spela realistiskt och låta historien utvecklas naturligt.

Vad jag kan bidra med till serverns RP:
Jag bidrar med engagerat och trovärdigt RP där jag spelar både civilt och kriminellt, beroende på situationen. Jag gillar att skapa spännande och naturliga storylines och samarbeta med andra för att göra spelet mer levande och roligt för alla.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka