Accepterad Grichiie | Medlem ansökning [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grichiie

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Zuunation

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven tröja 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Någon som älskar göra para allt ifrån vitt eller svart, skön snubbe och hobby blatte.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är en vanlig kille/man som vill leva normalt liv i början och bli rik, köpa fint hus osv. men vägen dit kommer inte vara lätt. kanske sitta inne par gånger men tillslut lyckas han bli något i Los Santos. Spela realistiskt och låta historian utvceklas naturligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistisk, engagerat och trovärdigt roleplay där jag är en civilserat individ och kriminell med tiden eller de beror på situationen. vill skapa spännade och naturliga storylines genom att samarbeta med andra spelare och se va de leder. på de sättet kan jag göra spelet levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa rättvis och trovärdig berättelse där båda sidor får spela ut sina roller, även när de inte alltid går som man vill, Jag är inte main karaktären hela tiden kan vara statist i någon annans story respectfully.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, kanske öra på rött ljus ja för jag har ingen tålamod så om polisen ej är där så kör jag. men regler allmänt som på discord eller servern nej har ej brutit nån.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen random deathmatch eller kill on sight utan rollspelad anledning, metagaming och powergaming är förbjudet och man får inte skjuta från fordon om du inte kör hyrbil eller Surron.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra skådespelare, lever in i spelet, Jag har 26,2K följare på tiktok.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka