Accepterad Zevax | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Salomonsson

Vad är ditt discord namn? zevax.

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Dahlström, 2009-03-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, smart, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Anton Dahlström och är 16 år gammal. Han växte upp i en miljö där pengar och status ofta var viktigare än regler. Redan tidigt lärde han sig att tänka smart och läsa av människor runt sig. Alexander är inte impulsiv utan jobbar lugnt och metodiskt. Han planerar alltid innan han gör något och undviker onödiga risker. Hans mål är att bygga upp en stabil kriminell verksamhet steg för steg. Han vill tjäna pengar på ett organiserat sätt och inte dra till sig polisens uppmärksamhet. På sikt vill han bli respekterad inom den kriminella världen, inte vara en synlig gatukriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och genomtänkt RP. Jag gillar långsiktigt rollspel där handlingar får konsekvenser och där karaktären utvecklas över tid. Jag samarbetar bra med andra spelare och försöker alltid skapa RP som är roligt och rättvist för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man accepterar att förlora om situationen kräver det. Man spelar realistiskt och låter scenariot utvecklas naturligt, även om det inte alltid gynnar ens egen karaktär. Bra RP är viktigare än att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång blev jag bannad för VDM. Det var ett misstag från min sida och jag tog ansvar för det. Jag lärde mig hur viktigt det är att tänka igenom sina handlingar i RP och att alltid följa reglerna. Sedan dess har jag blivit mer noggrann och spelar mer realistiskt och regelrätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming – man får inte göra saker som är orealistiska, som att ignorera skador eller göra omöjliga handlingar. Fear RP – man måste visa rädsla när ens liv är i fara, till exempel vid vapenhot eller om man är i underläge. Fail RP – att trolla, sabotera eller spela orealistiskt är inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag gillar unive och spelat en del förut.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka