Nekad greven22 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greven22

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans inge som är född 1962 utanför Göteborg med sin mor och far, han var ensamt barn i familjen och hade en bra uppväxt där han tillbringade sin mesta del av sin fritid i garaget med sin farsa, hans intresse för elgitarr var också en stor del av hans uppväxt, i skolan så gick det helt okej men hoppade av efter grundskolan och struntade i gymnasiet eftersom han fick jobb hos sin farsas verkstad. Men efter en olycka i verkstaden där han bröt nyckelbenet så vart han inlagd på sjukhus, det var då ett stort nytt intresse kom till, han vela bli sjukvårdare, han kände att hans tid under sjukhusvistelsen inte var bra, just därför vill han arbeta inom det och bidra till bättre upplevelser för andra och hjälpa andra i nödlägen och helt enkelt rädda liv. Han har ett stort intresse av att bidra till samhället allra helst i form av att både psykiskt och fysiskt hjälpa andra och även därför passa sjukvårdsyrket Hans extra bra. Hans har fötterna på jorden och älskar musik, och då är det hårdrock som gäller. Han har sett mycket under sitt liv och bär på mycket erfarenhet i bagaget, något som Björn utnyttjar i sin vardag och allra helst i arbetet. Eftersom min karaktär är bil intresserad så vill min karaktär söka jobb på mekonomen och arbeta sig uppåt där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr bidra till social rp där jag kommer prata mycket med folk och rpa mycket istället bara som folk som inte kan rpa gå och göra saker bara för att få mer pengar eller makt i servern. Skapa roliga scenarios är ett bland dem viktigaste sakerna jag kommer bidra med för vem vill inte ha någon som kan bidra med roliga scenarion och hålla servern aktiv! Jag har mycket erfarenhet angående rp och spelar bara med hög rp nivå eftersom då är man seriös och förstör inte någons spel upplevelse man kan säga att man ger spelupplevelsen en positiv boost!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att de andra ska vinna också i ett scenario. Båda parterna ska vinna i ett scenario för att det ska bli kul för båda parterna. Så att det gynnar för dig men även andra sidan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka