Nekad pant2022 | Medlem ansökning [Glainz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pant2022

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvik

Vad är ditt discord namn? lil_tjejen

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Kastberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Att jag är aktiv och rolig. jag är också snäll och vill vara med folk. jag litar på människor också.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: att visa att jag är modig och kan alla regler och hans intresse är att baka och spela fotboll och jobba med bilar han har kontakt med sin familj och hans vänner samt hans kusiner. Han har ett hund och en katt han gillar att vara positiv mot andra personer och han gillar att hjälpa andra folk och hans dröm är att jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att det ska vara rättvits för andra och göra bra rp social rp o sånt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter den andra lyckas så blir rp rolig och bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig brutit mot regler här!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar nån utan anledning. VDM att man använder sin/väns bil att döda folk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer sköta mig och lyssna på staff och andra folk kommer att vara samt mycket aktiv.

Nekad.
Anledning:
Discord kontot är inte tillräckligt gammal.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka