Nekad greven22 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greven22

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028986890/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fb3640a

Vad är din discord tagg? greven1421

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-17 215049.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att Staffen (Berra1213) Valde att banna mig för att (mild brist på social rp), men hela insedenten va att dem (Dmg) hade jagat oss under en lång tid (typ 5-10) min, då dem hade hoppat ut på oss tidigare under senariot. Samt hade dem skjutigt mot våra däck och sedan fortsätt jakten. Men under denna situation så var jag väldigt stressad och tänkte inte alls på vad jag gjorde. Och jag vet mycket väl att man ska skjuta på däck under nästan alla omständigheter om man nu ska skjuta, så jag föröker verkligen inte komma undan med det! Men jag har lärt mig av mina misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att (dmg) Hade jagat oss under en längre tids period, och hetsat och mera och hoppat ut och riktat på oss och skjutit några skott, och därför valde jag under någon konstig andleding hoppa ut och skjuta på dem men tänkte mig inte riktigt för vart jag skjöt så jag råka skjuta dem (dmg) i huvodet när dem körde sin bil. Vilket var helt fel av mig gjort då jag vet bättre än att man ska göra så!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte, då jag bröt mot serverns regler (brist på social rp), jag skulle hoppat ut och skjutit deras däck om de skulle behövas! Men har absolut lärt mig av mina misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad senast 2025 om jag har rätt för mig och minds inte riktigt va det handlade om. Men har lärt mig en del om mina sinaste ban's

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då jag bröt mot serverns regel (Brist på social rp) för att jag skjöt en kille i huvod höjd. Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade kunnat föra fram en längre koversation med dem och om jag skulle behöva hoppa ut så hade jag siktak för däck och gått för att försöka kidnappa istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att föröka föra fram en längre stående konversation och inte hoppa ut och skjuta i huvodhöjd och istället förökt kidnappa och skjuta däck!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka