Nekad greta tqhaudnegrg | Medlem ansökning [dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greta tqhaudnegrg

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106593937/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk

Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ny inflyttad till stadenhan kom till sverige för 3 årsen så han kan svenska helt men han kan inte alla bokstäver i huvudet om man säger så t.x.p om jag ska köpa bil och ska fråga nån pratar han så här till exemple: vart man köpa dom bilar: ah ni fattar min karaktär är 24 år den har körkort och intresset är motorer (fordon) han följer lagen eftersom att han älskar polisen och hans dröm jobb är polis han bor ute på gatan då han inte har pengarna för hus hans känslor är omtänksam och snäll och han drömmer om kärleken

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är aktiv ungefär 9 timmar per dag och vill kunna skriva på twt och blocket men helst för att jag älskar unive och jag vill bidra till denna servern 100 procent eftersom att den är så bra men vet ej varför ni ska välja mig men ja lika bra att försöka

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern tycker jag är bra gjorde (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd

Hur hittade du Unive? yt/twitch (cosmo)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sälja och köpa bilar och customisa dom sönder så dom blir feta sen sälja :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på servern det är att ha roligt spela seriöst och att jag vill skriva på twt och blocket för att köpa bilar och aa typ det

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neaj aldrig bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka