Nekad Greko | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greko

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad är ditt discord namn? greko197

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kostas Kostantinos född 2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pålitlig, tålmodig, extrovert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kostas har tidigare varit kriminell under sin skolgång i gymnasiet och idag jobbar på en verkstad som han fick jobb på utav sin praktik plats och försöker hålla sig borta från sitt förflutna för att utveckla sig själv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till unive är en extrovert karaktär men också en väldigt unik en karaktär som man inte ser så mycket utav på väldigt många servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för att bara vinna hela tiden utan att man ska spela för att de blir kul för båda sidorna utav scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har tidigare varit bannad på servern för många år sedan, inte varit aktiv här på servern sedan 2022-2023 och väldigt mycket nytt. Minns inte vad jag har varit bannad för då det var så överdrivet länge sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, METAGAMING, FEARP m.m

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vi håller på och granska din ansökan. Det kan ta längre tid än förväntat. Ha tålamod

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Berätta mer om framtidsplanerna.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka