Nekad grekeeeeen | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086979570/

Ditt Hex-ID: 1100001432849f0

Vad är din discord tagg? valter16

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, kan komma in i s ervern så får inget banmeddelande, se bild nedan.

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? g antar att denna bannen är kopplad med discord bannen då jag inte gjorde något i rp servern. Jag tror därför att staffs valde att banna mig på grund av att jag satt inne i discorden och spammade Philip och Limpis samt trollade med staffs. Något som jag förstår efteråt inte är okej alls då detta förstör deras arbete.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag och min polare och spelade cs. Det blev tillslut tråkigt och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Våran vän var vid denna tiden staff på Unive och då tänkte vi att det hade vart kul att trolla han lite. Detta gick till slut över till flera andra staffs samt Philip och Limpis. Det vi gjorde var alltså att spam tagga Philip och Limpis, sedan trollade vi andra staffs i form av text. Något jag som sagt förstår nu att det inte var okej då detta förstör alla andra staffs arbete då de behöver lägga ner sin tid på mig. Det finns mycket mer viktigare saker för staffsen att hålla koll på, och den tiden tog jag ifrån de. Något som jag vet att Unive har nolltolerans emot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 110% jag som gjorde fel. Inget snack om saken. Detta gjorde jag helt oprovocerat från någon staff, alltså fanns det absolut ingen anledning att göra detta. Jag tog majoriteten av staffsens tid bara för att jag hade tråkigt, men det ska såklart inte gå ut över någon. Det var dumt och kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag tror jag inte har blivit bannad här förut, det ända som har hänt är väl att jag blivit kickad då och då. Det kan exempelvis handla om att jag sprungit samtidigt som jag håller någon, utan att jag tänkt mig för. Det är mest sådana milda kickar. Inget allvarligt. Det jag har lärt mig av de är att jag ska tänka mig för lite extra då småsaker faktiskt kan få konsekvenser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag helt ärligt hade kunnat ta och lägga mig eller tänka mig för. Det var sent och jag var trött och jag förstår i efterhand att det hade vart ett mycket bättre val att lägga sig än och sätta sig i discorden och trolla. Detta var som sagt helt oprovocerat och därför hade jag ingen anledning att göra detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ajjemänsan, jag har lärt mig att man ska tänka sig för extra innan man gör något då det kan leda till stora konsekvenser ifall man inte gör det. Jag har även lärt mig att man inte ska trolla med staffs då det slösar deras tid när de hade kunnat göra något vettigare än att ta hand om en snorunge som mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka