Accepterad Grekberg | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: Grekberg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Grekberg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Fredriksson

Vad är ditt discord namn? Grekberg#9877

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Grekberg växte upp i ett medelklass hushåll i en småstad han flyttade till los Santos för att uppleva storstaden och jobba. Han gick handel på gymnasiet och försöker göra något med sitt liv. Han jobbar hårt men blir lätt distraherad. På fritiden gillar han att köra bil med sina kompisar. Han ör född 1999 och är 21 år. Han är inte kriminell men han har blivit kompis med några kriminella.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar rp väldigt seriöst och vill skaffa ett ordentligt job som tex taxi chaufför eller liknande. Jag har aldrig blivit bannad från andra servrar har bara tröttna för de har varigt oseriösa. Jag skulle vilja vara en del av communityt på multistaden. Jag längtar till att jag kan skaffa ett ordentligt jobb och börja rp ännu mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den har servern värkar vara väldigt seriöst och ha ett bra och aktivt community som jag vill vara en del av.

Hur många timmar har du på FiveM? 58h

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av en kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte jag har bara tröttnat på de för den var dåliga moderatorer och oseriös rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelade på betongen förut men de var för oseriöst.

Senast ändrad:
Utveckla en del under "berätta om din karaktär" så kommer det att se mycket bättre ut!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka