Accepterad Gregg2 | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? gregg0520

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Thomas Magg, jag är 30år. Jag är uppvuxen i det utsatta området Rinkeby utanför stockholm. Min moder gick bort i en tidig och har därav bara fått inflytande av sin fader som var medlem i det kriminella nätverket Shottaz. Mina största intressen är bilar och mekaniker. Men pågrund av min uppväxt har jag även intresse inom vapen och droger. Min uppväxt skulle jag beskriva som jobbig då min fader hade det jobbet han hade. Jag blev involverad i det tunga kriminella och blev ett vittne i de brott som pågicks. Min fader gick dessvärre bort i en förfälisk tragedi den han blev skjuten från en bil, Därav har jag valt att starta upp ett gäng i staden Unive Roleplay för att sprida vidare det jag lärt och går för den sociala biten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med mitt rollspel är att bygga upp så bra scenarion som möjligt, jag går hellre för långa scenarion än korta och tråkiga. Jag går alltid för den sociala biten och skjuta är absolut den sista utvägen. Alltså kommer jag bidra med roliga och mycket välutvecklare scenarion som båda parterna kan spela på. Jag kommer att tåla att förlora ett scenario och därav kommer det blir även mer rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda skall ha roligt i ett scenario, att man skall kunna tåla att man kan förlora.

Hur hittade du Unive? Spelat på Unive sedan tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka