Antagen Gregg2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: gregg0520

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja påstå att jag har dem förmågorna som krävs för att bli staff, jag är bra på att lyssna och hjälpsam. Jag är alltid rättvis och objektiv i mina beslut och vill alltid bidra med en positiv och bra atmosfär. Jag kommer att vara aktiv ingame men också i discord.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle vilja påstå att det sker en del regelbrott på servern som jag tror att jag skulle kunna motverka och hjälpa till att samverka emot. Jag har varit Helper på Unive tidigare och anser att jag hade en god ton och en positiv inställning.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att vi kan vara mer engagerade i spelarna och visa att vi finns, tillexempel aktivt skriva ingame att vi hjälper till om det behövs. Jag tror även att jag kan samla ihop tydliga bevis och dylikt för att ta. Jag kommer inte vara rädd för att ta åtgärder och kommer vara tydlig i mitt agerande som helper. Jag har som mål att bli moderator och jag tror att jag har det drivet som krävs för att bli det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man som helper borde ha en stabil grund och historik på Unive, jag har 7banns på mina 3år på Unive. Jag tycker att det är A och O att man skall agera professionellt i alla situationer. Även om spelaren ifråga är otrevlig är det viktigt att man som staff behåller lugnet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer strukturerar upp ett tydligt schema där jag skriver ner mitt privatliv, när jag skall RPa men även när jag skall göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? samanlagt 3år, men tog ett år paus.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka