Nekad greger gregersso | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elias118388/

Ditt Hex-ID: steam:1100001475b924c

Vad är din discord tagg? elias118388

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-02 223647.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt en polis vilket var sista utvägen jag visste inte att de var fel och för mig riktade han inte ens så jag tänkte bara ren överlevnads instinkt om de var fel så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för det men från min pov så riktade inte han mot mig så som sagt jag ber om ursäkt om han gjorde det men för mig såg jag inte att han gjorde de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och pratade med mina vänner i unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från mitt perspektiv var den felaktig efter som från min pov så riktade inte han sitt vapen så jag trodde inte det var sånt stort problem att skjuta en polis lägg de på tanken en polis tänk er hur många som skjuter poliser vad är de för spel om man får ban för man sköt en polis men jag ber om ursäkt om jag gjorde fel vilket jag verkligen tror jag inte gjorde med tanke på att han inte riktade från mitt pov

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad en gång för nlr och powergaming vilket också var en felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget hade jag kunnat göra anurlunda de var sista utvägen så jag tänke för min och mina vänners säkerhet och de är inte mitt fel heller med tanke på att kolla häe vi blev stannade av polisen så skulle vi bara få en böter men min idiotiska vän valde att köra iväg så då blev jag lite arg för jag hade en pistol och ville inte bli av med den och vad ska jag göra jag kan inte hoppa ur bilen i 350kmh så jag stannade kvar i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja dee är klart till 100% om jag gjorde fel kommer de aldrig hända igen detta var min första och sista gång att skydda mina vänner och tänka för deras säkerhet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100% kungar jag gillar bara verkligen att köra unive och hoppas att ni tänker om erat beslut med tanke på att eran server är ganska laggig så jag såg inte att han riktade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka