Nekad Greg3r | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? greven.von_grisch

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Greger Svensson är en före detta yrkesmilitär som nu arbetar som privatdetektiv. Han är skicklig på att lösa mysterier och brott, och har en hängivenhet för att rättvisa ska skipas. Greger har en mystisk och gåtfull personlighet, och bär alltid med sig en gammal fickklocka som han är mycket försiktig om. Han har en passion för att hjälpa de svaga och oskyldiga, och är beredd att göra vad som krävs för att uppnå sitt mål. Greger har en komplex bakgrund och dolda motiv som gradvis avslöjas genom interaktioner med andra karaktärer. Jag ser fram emot att utforska och utveckla Greger Svenssons karaktär på ett djupare och mer engagerande sätt. Tack för att du klargjorde det, och jag hoppas att den nya beskrivningen motsvarar era förväntningar

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att bidra till serverns RP kan du skapa en intressant karaktär med unika egenskaper och mål, engagera dig i interaktioner med andra spelare för att skapa spännande situationer, delta i olika evenemang och aktiviteter på servern, samt komma med kreativa idéer och förslag för att bidra till serverns övergripande berättelse och utveckling. Genom att vara aktiv och engagerad i RP kan du hjälpa till att skapa en levande och spännande spelupplevelse för alla inblandade. Ditt deltagande och bidrag är viktiga för att göra serverns RP-miljö levande och engagerande. Lycka till med din rollspelsupplevelse på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja vart medlem på unive 2022 och sluta helt med rp sommarn 2023. Jag har vart staff på små servar men det var aldrig bra kavlite på rp så har byt flera gånger och sedan slutade jag så jag gick till unive nu för bäst rp kvalite.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla svaret på frågan "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka