Nekad sickan35 | Medlem ansökning [realuser222]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? OSKAR

Vad är ditt discord namn? swedishfika1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 1993

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: SICKAN JÖNSSON

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, ödmjuk, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden är lite svajig. Men framtiden är ljus! målet är att hitta ett stort hus och jobb o vänner så blir allt lite roligare!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med unik och genomtänkt karaktär som har tydlig personlighet, mål och bakgrundshistoria. Jag fokuserar på att skapa engagerande interaktioner med andra spelare, så att RP:t blir levande och dynamiskt.

Förutom mitt RP bidrar jag gärna med feedback, engagemang i communityt, och hjälper till att driva servern framåt. Jag är lojal och aktiv!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder i regel att man agerar eller planerar sitt spelande/agerande så att motparten gynnas

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Först var det N ordet. Andra gången var det att någon stannade brevid min bil och började prata och sen utan någon anledning säger att jag ska gå ur bilen jag börjar backa och då precis drar dom fram vapen och tar mitt skonummer och jag blir bannad i 1 vecka! Men jag orkade inte ens överklaga då! men har lärt mig att det är lika bra att ha bodycam så det kommer ju aldrig hända igen...

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM. RDM. NLR. Social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket idéer att komma med och är bra på att se vad som kan förbättras eller utvecklas i servern. Jag gillar att tänka kreativt, komma på nya grejer att göra och bidra till att RP:t blir mer levande och varierat för alla

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka