Inaktuell Greenzones

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3260

Gäst
Jag tycker greenzones är dåliga för att finns det greenzones irl? Nej. Om det ska vara så verkligt som möjligt så kan det inte finnas greenzones, jag fattar att det finns kameror vid vissa ställen, t.ex polistationen och torget, men maskar finns ju av en anledning.

Jag tycker att det Behövs Greenzones annars kan man inte vara ifred man kommer bli Kidnappad eller Rånad hela tiden

Jag tycker att det Behövs Greenzones annars kan man inte vara ifred man kommer bli Kidnappad eller Rånad hela tiden
Men i verkligheten kan man också bli rånad när som helst och vart som helst, det kan ju vara sunt förnuft att kidnappa folk framför 5 pers på torget men det kan fortfarande hända.

Håller med på ett sätt men om det inte skulle finnas greenzones så skulle det bli väldigt kaos på servern så tycker greenzones är bra så därför kommer jag att -rep den här idén :)!

Jag tycker att det borde finnas 1 gz och det ska vara spawn pointen annars så borde det inte finnas några gz

Att ha en greenzone är nödvändigt och detta är inte på grund av att något kommer att hända utan för att det är en försökran på att inget ska hände för att det inte ska ske några misstag. Vi använder polisstationen som ett exempel. Du skulle aldrig gå in i verkligheten med en pistol eller liknande med ditt gäng och ta över en hel stads polisstation. Det blir ej realistiskt eller råna en polis utanför station. Summan av kardemumman är att dessa zoner är till för att ha en extra uppsäkring för att något inte ska hända som aldrig skulle hända i verkligheten :) Ha en bra dag mvh Angry

Håller med ax3l för att annars hade det bliv kaos.

MVH Dansken

Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

En kortfattad mening
Om det inte ska finnas greenzones så måste alla kunna tänka sunt förnuft vilket antagligen inte fungerar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka