- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas
Vad heter du IRL? Helge
Vad heter du på discord? Grapsy#4833
Hur gammal är du? 2008.
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader av seriös rp.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka utveckla Marja-lisas bilar, anställda och defenetivt börja vara aktiva oftare. Jag vill att Marja-lisas skulle kunna vara öppet nästan hela tiden och har lite erbjudande på billiga bilar också. På de sätt så kommer Marja-lisas växa som bilfirma och att folket blir gladare. Jag kommer försöka få Marja-lisas att bli en större bilfirma och vara en konkuret mot t ex nya bilbirman. Med det försöka utveckla Marja-lisas på alla sätt möjliga.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på marja-lisas förut, men jag har seriöst rp, har varit helper och har haft tidigare erfarenheter på lagliga jobb som t ex räddningstjänsten. Jag vet också hur allt med paneler och ekonomi hantering fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar ungefär 15:30/16:00 - 23:00. med lite pauser
På helger 12:00 - 03:00. med pauser för att äta osv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Helge
Vad heter du på discord? Grapsy#4833
Hur gammal är du? 2008.
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader av seriös rp.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka utveckla Marja-lisas bilar, anställda och defenetivt börja vara aktiva oftare. Jag vill att Marja-lisas skulle kunna vara öppet nästan hela tiden och har lite erbjudande på billiga bilar också. På de sätt så kommer Marja-lisas växa som bilfirma och att folket blir gladare. Jag kommer försöka få Marja-lisas att bli en större bilfirma och vara en konkuret mot t ex nya bilbirman. Med det försöka utveckla Marja-lisas på alla sätt möjliga.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på marja-lisas förut, men jag har seriöst rp, har varit helper och har haft tidigare erfarenheter på lagliga jobb som t ex räddningstjänsten. Jag vet också hur allt med paneler och ekonomi hantering fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar ungefär 15:30/16:00 - 23:00. med lite pauser
På helger 12:00 - 03:00. med pauser för att äta osv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.