Ej Antagen Alexander122 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Alexa DDR

Vad är ditt användarnamn på discord? Alexbalex1222

Ange ditt födelsedatum: 8 Juni 2012

När fick du medlemskap på Unive? För typ 2 månaderna men var medlem i typ 1 år men fick indraget medlem o Krim men är nu medlem servervakt och krimenell

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har jobbat på Marja Lisas för några månadeseå då var jag ledning och jag var väldigt snabbt på mitt jobb för redan när jag började jobba så visste jag hur man skickade fakturer och sånt och jag vet hur man jobba bra inom de yrket

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag villl att Marja Lisas ska vara ett bra Marja Lisas och og igen och vill kicka dom som inte är aktiva så mycket och ta in mogna och snälla folk som är aktiva kanska mycket och sedan vet hur man jobbar inom de yrket och har bra efharenrt och sedan att vi ha kontroll varje söndag eller varannan söndag för folk ska kunna ha möjligheten att jobba där och några gånger kommer vi ha olika och roliga Events så folk har möjlighet att köpa bilar och på dom evente är de ett hjul man spinner man får procent rabatt eller en gratis bil som inte är dyr eller inget och sedan kommer vi ha öppet mycket mer och ha vissa dagar rabbater

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kanske 3-4 per vardag men på helgerna och lov mycket mer men om jag inte te.x är med vänner eller har mycket i skolan eller reser eller sjuk

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka