Accepterad Grapsy | Ansökan till Servervakt [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grapsy

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Helge.

Vad heter du på discord? Grapsy#4833

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag: 16:00 - 23:00
Onsdag: 14:00 - 23:00
Torsdag: 16:30 - 23:00
Fredag: 15:00 - 03:00
Lördag: 1100 - 04:00 eller något liknande.
Söndag: 11:00 - 22:00

Lov:
13:00 - 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan typ februari 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/782644505647644722/1018181037555200063 7 gånger och flertal (typ 5) har varit felaktiga samt har alla varit korta

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att minska uppgifter för staffs och förbättra servern. Detta kan en servervakt göra genom att t ex kunna ta återgärder på lallare eller dv'a bilar som är övergivna för att kunna minska lag på servern. En servervakt ska vara som en vakt för unive samtidigt som personen rp'ar. En servervakt ska ha en inflyte på andra nya rp'are och generellt med folk som t ex inte kan reglerna. På detta sätt så gör en servervakt små grejer som gör stora grejer för servern, vilket jag tycker är en väldigt viktigt uppgift.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna förbättra rp'en generellt för Unive. Jag som tidigare helper och sv vet hur jag ska bete mig och jag kommer kunna förbättra servern, mitt mål är att få den generella rp höjd och höja andras rp. Jag tycker det är viktigt att Unive forsätter med en hög rp nivå. Jag kan bidra till detta genom att bli servervakt och hjälpa servern. Jag vet också att Unive behöver mer servervaktar som är seriösa och bara vill bättre för Unive och inte bara för sig själva, därför vet jag att jag är den rätta kandidaten som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är t ex är du en servervakt och en kompis säger kan du revva eller kan du banna denna personen och man gör det utan t ex klipp eller bara för att den andra personen t ex vill inte bli av med sina grejer som den hade på när den blev dödad och därför vill bli revvad. Abuse kan vara att jag t ex revvar mig själv i en skottlossning för att kunna "vinna" inom rp'en. Kortfattat är att man abusar sina perms för att kunna vinna inom rp'en eller för andra fördelar

Senast ändrad:
Vidare till intervju, du kommer få en roll vid namn "Väntar servervakt-intervju", då kan du sätta dig i SV intervju väntrum och vänta på att få ta en SV intervju.

Tillbaka