Accepterad Granny1 | Ban Överklagan [1rio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Granny1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026678615/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f902b57

Vad är din discord tagg? Catgirl.69.

Vem var det som bannade dig? 1rio

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-06 001423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i en skottlossning och blev tagen till sjukan, när jag var där fick jag vård och sedan fick krycka. Jag hade ingen bil och alla mina polare hade inte möjligt att hämta mig. Då tog jag spawwnmenu till gänghuset, vilket är fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte senaste var typ ett halvår sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gått eller väntat på mina polare tills de var färdiga. Jag kunde även be någon om skjuts.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska inte använda spawnmenu flr att ta sig till ställen snabbare då det förstör rp nivån på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka