Nekad Granny1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granny1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026678615/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f902b57

Vad är din discord tagg? Catgirl.69.

Vem var det som bannade dig? Tecca

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-14 160242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och fick prio av vårat gängs allians. Jag är på väg till prion och hör massa skott, jag ser några vi har krig med vara där och börjar skjuta. Jag missar och dör själv, efter jag dog c loggade jag, vilket är väldigt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel och begick regelbrottet, jag ångrar det väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var jätte länge sedan jag blev bannad senast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha varit kvar tills sjukvårdare eller polis kom och gjort sjukvårds rp. Om ingen hade kommit skulle jag hålla in E och inte spela på 12 timmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag trodde faktiskt att man fick stänga av om man var död, men jag hade fel. Jag har lärt mig att man fof måste rp:a även om man är död. Jag har också lärt mig att jag måste läsa igenom reglerna nogrannare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka