Accepterad Graffiti Abbe | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Graffiti Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad heter du på discord? _trixyy_

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b2f09b2

Ange ditt födelsedatum 22 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: Kommer hem från skolan ca 16:00. Jag kan vara aktiv från 16:00 till ca 23:00.
Helger: Aktiv ca 09:00-00:30 (käkar såklart lunch och sånt)
(Bor varannan vecka hos mina föräldrar så är aktiv varannan vecka) (Men försöker vara aktiv så mycket som möjligt)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen den 5 april, men har blivit bannad osv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej få tag i bild, skickar i pm till er.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till så att alla följer reglerna på unive. En server vakt har också som uppgift att sprida glädje på servern och se till att servern har en hög rp nivå. En server vakt är inte som staff. En servervakt är istället med i rollspelandet som vanligt men om man ser någon in game som gör något regelbrott så kan man banna personen. En servervakt ska också veta när man ska kicka eller svbanna någon. Om någon t.ex rdmar/vdmar någon så kan man använda sig av /svban (id) och sen skriva en anledning. Men om någon gör något mildare regelbrott så använder man sig av /kick (id). Bara för att man är servervakt så ska man inte heller abusa sina perms. t.ex att man lägger en /revive på sig själv eller en kompis om man t.ex inte har dött av en bugg. Man ska också ha klipp på händelsen som hänt när man bannar någon så det inte blir några missförstånd.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill utveckla Unives RP och hålla ordning på servern. Jag vill också hjälpa och underlätta för staffsen för dom kan ju ha intervjuer och sånt. Jag vet dom flesta commands som man behöver veta. Jag vill ha bättre RP på servern. För i näsan alla scenarion jag är med i så är det nästan alltid någon som gör något regelbrott. Då vill jag vara där och se till så hen följer reglerna. Jag kommer inte heller abusa mina perms. T.ex att jag revivar mig eller någon annan bara för att vi inte ska förlora ett scenario. Kan också många cmds så som: /togglename du kan se vad folk heter

/toggleid du kan se folks id

/kick [id] du kickar någon från servern

/svban [id] du bannar någon i 1h

/bring [id] du tar någon till dig

/revive [id] om någon har dött av typ en bugg eller utan anledning. annars är det abuse.

/sv skriver i en chatt som servervakter och uppåt kan se.

/skin [id] du ger någon skin.

/who [id] du kollar deras roller om dom e icke medlemmar eller krim eller medlem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man t.ex har toggleid på så att man kan se vilka personer det är och använda som wallhack för att se vart motståndaren står. Reviva under scenarion bara för att inte förlora är också abuse. Eller om man är i ett underläge i ett scenario och man då bannar personen för att inte förlora t.ex sina saker. Eller om man kickar personer utan anledning t.ex att det är en lång kö någonstans och du pallar inte stå i kön så du kickar dom som står där för att komma först.

Tillbaka