Nekad grabben972 | Chef-jobb ansökan | Mekonomen | Borenstam [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? gabriel

Vad heter du på discord? grabben972#0263

Hur gammal är du? 2008-01-16 (14)

Hur länge har du spelat på Unive? i september har jag spelat i nio månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska förts och främst jobba på aktivitetn, kommer göra en aktivitetkontroll varannan vecka för jag vil att mitt jobb ska va aktivt. sen ska jag fixa att bärgarna har hög rp nivå så det blir roligare på bärgaren och den som ringt. jag kommer nog jobba mycket på rp nivå och aktivitet. jag vill också att vi ska sträva efter bra ekonomi. så min mplan är att jag ska fixa så vi på mekonomen ska bli framgångs rika. jag ska fixa så alla jag anställer inte är korrupta. sen ska jag jobba på trygghet och bra stämmnign. jag ska försöka fixa bra samarbeten så båda företagen går win win. sen ska jag försöka fixa bra antällda som är aktiva hela tiden och värkligen brinner för mekonomen. Vi ska också skapa jätteroliga scenario. jag ska utveckla interjvuer så det blir lättare att lära känna dom och veta vrf dom vill jibba här och sånt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på mekko förut som anställd och erfaren. sen har jag jobbat på falck som provanställd, anställd, erfaren och personalansvarig. sen är min kompis chef, jag har vart vice i ett gäng. och jag kan med alla sytsem.

Hur ofta kommer du vara inne? 16:00- 23:30 varje skol dag

Helger
10:00- 02:00

Lov dagar är det hela dagarna och nätterna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja man kan inte bah sluta för att man blir nekad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka