Inaktuell Grabben972 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Ditt discordnamn: grabben972

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag känner det är min tur nu att visa mig på serven, göra nåogt bra för dem. Samt jag vill hjälpa till att hålla unive på den nivån vi vill ha den på. det som gör mig unik är väll typ att jag kan sammarbeta och det är en vikigt del för att staff teamet ska kunna funka, samt om man behöver ta viktiga/svåra beslut kan det vara bra att kunna snacka i hop sig. Sen skulle jag säga att jag klarar av att ta ton och ta dom tuffa / svåra besluten. och unive behöver staffs som har litte håll hake i sig. sedan har jag en del fritid då jag går väldigt korta dagar i skolan. sedan tycker jag det är viktigt att man inte blir staff bara för att sitta och banna folk för kul. utan man ska vara seriös och lära upp folk om hur regler dunkar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle vela påstå att krim sidan skulle kunna förbättras lite till, och det jag menar är att vi vill ha en högre rp nivå där än vad vi har nu. eftersom krim rpn bygger ganska mycket på unive då det är så pass många som är krim. sedan skulle jag vela bli jobbansvarig för att förska driva i gång alla jobb på unive, då det är en väldigt viktig del också.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur vi ska lösa dom är att vi ska våga ta ton, inte vara rädd för att ta återgärder, dock ska återgärderna vara korrekta samt rättvisa, utan inte bara ätergärda på någon utan alla som gjort något fel ska en återgärd tas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? skulle vilja skriva några stödord bara. Mogen, Rättvis, Seriös, nogrann i arbetet, samtkunna prata med folk utan att skrika.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer ju fortfarande funnas saker utanför datorn. men jag kommer hem efter skolan vilket är allt mellan 11-14. sen kommer jag kunna vara inne och hålla på.

Hur länge har du spelat på Unive? typ sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nope

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka