Nekad grötish | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Ditt discord namn: grötish

Ditt Hex-ID: steam:1100001425f4c60

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? hagforss

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att klippet visar en annan del av scenario än vad som egentligen hände

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom på klippet ser det ut som att jag skjuter en kille utan anledning när det inte var det jag gjorde, vi var med skottlossning med ett gäng vi har krig med och så är vi och skjuter på avlägset ställe uppe i bergen vid något typ av slott. Vi sitter och skjuter mot varandra i ungefär 5 minuter. När jag är på baksidan ser jag att en offroad truck håller på flanka mig bakifrån och då väljer jag att gå och skjuta han i bilen. Man ser även på klippet att en gps var utplacerad och att han åkte på prion. Staffsens argument i support var att han kan ha varit en civil person som bara är ute och åker i bergen vilken normal person åker upp och försöker flanka med en offrad bil bakifrån.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: staffs har klipp

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

vill även tillägga till samtliga staffs som var med mig i support att det inte är en jättekul upplevelsel som spelare att sitta med 10 staffs som sitter och skrattar när jag försöker förklara vad som hände och att jag inte heller får någon möjlighet att prata med 1 staff när jag frågar om det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka