Nekad grötish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073807456/

Ditt Hex-ID: 1100001425f4c60

Vad är din discord tagg? grötish

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Bild på banmeddelande: ugly.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Går it o infoga ovan men jag blev bannad pga att jag hoppade ut ur bilen och skjöt sedan in igen och det är regelbrott mot krigsregeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit jagad och beskjuten utav våra fiender vid motorvägen och de hoppade ut och han trillade då han hoppade ut i farten. Jag åkte då längre fram och såg att jag hade ett bra läge och avlossa skott så då beskjöt jag deras bil och hoppade in och drog efter. Det var fel jag borde ha tänkt bättre på regeln och pushat till fots istället jag tänkte bara på att det var mer safe så jag inte blir roundad och skjuten men det var fel och ska inte upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban från staffen hypen jag tänkte inte på det i stunden och detta ska ej upprepas igen från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej fått indragen krim på typ 10+ månader och är en grön spelare som sköter mig. Men ibland går det snett som denna gång som jag ej ska upprepa igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat planerat skottlossningen bättre genom att beskjuta motståndarna på ett bättre sätt än att hoppa ut sådär som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att krigsföring ska ske till fots och ej abusea bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka