Inaktuell grötish | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: grötish

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är kompentent mogen och aktiv och gör det ja ska göra till 100 % och gör det bra jag har varit staff förut så vet alla kommands och hur man ska agera inom staff rollen, jag har också mycket tid att lägga ner på staff det är därför jag ansöker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ingen social rp och lall det är mycket hoppa ut och skjuta och mycket lall på både allmäna stället och inom kriminella rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vara aktiva och ha ett bra sammarbete och ge dom åtgärderna som krävs och vara aktiv i både speccande och supports.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte korrupt och man sitter inte o lallar i support utan man ska vara lugn och låta spelaren säga det dom vill säga. Man ska också inte sitta o öppna o stänga reports man ska låta spelaren skriva de dom vill.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har mkt tid så de funkar perfa

Hur länge har du spelat på Unive? sedan början av 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har vart helper en gång

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka