Nekad gott&blandat | Beslut Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gott&blandat

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Ditt discord namn: forreloken

Ditt Hex-ID: steam:110000164cd5518

Vad för typ av beslut gäller det? test medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs utifrån hur situationen uppfattades, och jag förstår det till viss del. Den andra spelaren agerade med sunt förnuft – det gjorde jag också, men kanske inte lika genomtänkt. Jag erkänner att jag borde ha tänkt längre, särskilt när det gäller stashandet på ett orealistiskt ställe som sjukhuset – i verkligheten hade det fångats av kameror.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill bara förklara hur jag tänkte i situationen. Den andra spelaren agerade med sunt förnuft. det gjorde jag men inte jag så grovt , och det kan jag erkänna. Han stashade vapen på ett sjukt orealistiskt ställe, nämligen på sjukhuset. Om det här hade varit IRL hade det absolut fångats upp av övervakningskameror, och det är där jag förstår att jag borde ha tänkt längre. Gällande stashbilar: under det året jag varit med har ingen sagt att det är emot reglerna att loota en stashbil. Jag har själv varit med om att andra lootat min stashbil utan att något gjorts åt det, så jag antog att det var tillåtet. Det var absolut inte meningen att bryta mot någon regel – jag agerade utifrån det jag trodde var okej baserat på tidigare erfarenheter. Jag spelar inte för makt, pengar eller något slags övertag. Jag är här för att bygga karaktär, skapa intressant RP och ha kul tillsammans med andra. Om jag gjort fel så tar jag självklart ansvar, men jag hoppas ni förstår att det inte var av illvilja eller för att försöka vinna något på andras bekostnad.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan ej det är buggat för mig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Beslutet är inte felaktigt och jag ser det som problematiskt det du gjort. Du vet hur det fungerar när man är testmedlem, och ditt beslut har redan nekats av Toris. Beslutet kvarstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka