Nekad Gossen07 | Beslut Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Ditt discord namn: gossen07

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim å ban

Vem/vilka tog beslutet? grodan

Varför tror du själv att beslutet togs? för att de ser ut som fear rp men de är ingen fear rp om man kollar på klippet en extra gång. ingen riktar på mig alls. så ja tar min chans å skjuter för att vi inte ska bli kidnappade. men tydligen är d fear rp nu för tiden när ingen riktar elr visar nåt hot mot mig.

Hur är beslutet felaktigt? för att ja hade ingen som rikta på mig så då tog ja beslutet att skjuta för att ingen riktar mot mig alls och ja tog då min chans. hade kunnat fått MAX 1 krim varning. har sett fear rps när folk riktat mot en nerskjuten person å den ställer sig upp å skjuter å dom får 1 varning max sen får dom gå från support. men tydligen såe d fear rp nu när ingen riktar mot mig. ja har mitt vapen uppe. tar min chans när ingen riktar å lyckas få oss alla att gå därifrån levande och allting. hur kan ja ens få indragen krim i detta läget. ingen av oss i detta scenario gjorde inte ens nåt fel men ändå åker vi på indraget å allt bara för nån me lite mer makt på servern tycker vi ska ha d för han dör i ett scenario. sjukt tråkigt helt ärligt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/4aazfl

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka