Accepterad Gorwindo | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorwindo

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sönnby

Vad är ditt discord namn? MYSTERY

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1983

Berätta om din karaktär. Jerker Svensson är 39 år gammal. Han är uppväxt på en gård Utanför Kristianstad i Skåne. Han var mycket ute och slogs när han var yngre, fast han har ändå alltid haft mycket kompisar och varit populär. När han inte var ute med kompisar eller i slagsmål så var han mest hemma på gården och höll på med sin bil eller körde traktor. Hans första bil var en röd Volvo 940. Efter några år så köpte han en ny likadan fast i bättre skick. Han byggde om den nya till a-traktor när han var 14år, den var klar tills han var 15. A-traktorn var jätte fin tyckte han och han fick många tjejer med dom. Han har alltid haft ett intresse för bilar och motorer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och mycket hög RP nivå vilket gör att andra också har kul på servern. Jag kommer troligtvis börja jobba på nån bilfirma så jag kommer bidra med mycket Rp när jag pratar med mina kunder

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna att man tex kan RPa så att dem andra kan vinna någon gång, för man behöver inte vinna varje gång

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm tillexempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på färjestaden RP för länge sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka