Accepterad Gorwindo | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorwindo

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sönnby

Vad är ditt discord namn? MYSTERY

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1983

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jerker Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, bråkig och pigg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jerker växte upp i skåne i en by utanför malmö. Hans föräldrar var alltid elaka mot honom och gav han aldrig mat så han rymde hemifrån när han var 10 år gammal. Nu vill Jerker få jobb och tjäna mycket pengar. Han är intresserad av bilar och motorer och vill därför jobba med något sådant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en mycket seriös RP spelare och jag kan bidra till bra stämning och RP på hög nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kanske i ett scenario om man blir rånad att man RPar som att man kanske är rädd och låter motparten ta dina saker.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev bannad och jag lärde mig efter det att det inte är okej och jag ångrade mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Tex RDM att man inte ska döda folk utan anledning och VDM att man inte ska köra helt vårdslöst och köra in i folk och andra bilar. även meta gaming är förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har slutat skolan och kommer ha mycket tid att spela framöver.

Senast ändrad:
Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Utveckla svar

Jag vill att du utvecklar frågan: Kan du ge exempel på några av serverns regler? - här ska du skriva in några regler med meningar.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka