Nekad Gorra | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gorra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970436469/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c35fb75

Vad är din discord tagg? Gorra.#7963

Vem var det som bannade dig? Diaz #9999

Bild på banmeddelande: 1681322054268.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råka skuta min kompis i benet när de va miss och jag är absolut ingen lallare och jag ångra de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min pollare va på väg in efter en restart på unive och vi tänkte ta en bild så vi alla i gänget togg fram sina största vapen och skulle ta en bild med varandra och sen så stog jag och min pollare lite längre bort och prov sktade med våra vapen och jag råka dra musen in i tangentbordet och mit vapen avlosade ett skott som träffade min pollares ben och jag sa att de inte va meningen och detta kommer aldrig att hända igen för jag va ganska upphetsad för jag hade vart sugen på denna kväll länge då vi hade planerat mycket i gänget och vi skulle gö mycket roliga senarion idag inom den kriminella rpn och jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans för Detta kommer ni aldrig se från min sida av rpn för jag är absolut ingen lallare och jag hoppas ni kan förlåta mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker de för jag missklickade och skuta min pollare i benet och jag glömde skriva miss för jag sa att de inte va meningen och jag hoppas ni kan ge mig en andra chans för detta var absolut inte meningen och detta kommer aldrig hända igen och de jag ska tänka på nästa gång är att försöka va så fokuserad inom rpn så att de blir så bra som möjligt och så att man inte förstör för nån annan som rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tre och kommer ba ihåg en va dom tidigare ban och då skrev att en kille skulle få ban för han kniva mig på torget och de kommer aldrig hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte varit så upphetsad och ta de mer lungt och fokusera på rpn och hur de kan se ut för andra som är i min omgivning i rpn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de kommer aldrig att hända dig jag lovar och svär på allt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Tillbaka