Accepterad Gorra | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970436469/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c35fb75

Vad är din discord tagg? Gorra.#7963

Vem var det som bannade dig? Diaz #9999

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 195348.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tro jag blev bannad för jag sköt min vän i benet och jag sprang runt med vapen vid mit gäng hus och lallade men mina gäng vänner och de såg inte så bra ut för en person som har krim rollen och jag förstår de till 100% men jag ångra de så mycket och jag vill gö allt i min makt för att de inte ska hända nånting liknade igen och jag erkänner jag gjorde fel men jag ångra de så enormt mycket och jag har tänkt mycket och jag vet att de va dumt och de va jätte dåligt för alla andra personer som va vid mig och försökte rp men jag ångra de så enormt mycket och kommer aldrig göra de igen och hädan efter så kommer ni se mycket bättre rp och inget mer lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och alla mina vänner va på vägg in på unive roleplay efter en server restart och vi hade planerat mycket och vi skulle göra mycket rp inom den kriminella rpn vi hade gjort en planering innan restarten en stormning på crips och då kom vi in och vi alla skulle byta kläder till lika dana kläder så man kunde känna igen varandra och innan de så skule vi ta fram våra vapen för vi skulle ju ha vapen under stormningeoch efter jag och min andra vänn i gänget hade tagit fram våra vapen så sotg vi lite längre bort och sikctade med våra vepen min pollare siktade mot en gäng medlem och de vet jag dok inte varför men han sa att han hade tänkt kicka han men jag tänkte inte så mycket på de efter och sen när jag skulle gå till baka så vred jag musen så den slog in i tangent bordet så de råka avlossa ett skott som tog på min pollares ben och min pollare börja rp på sina skador på ett litet konstigt sätt så jag skrattade lite och jag va väldigt slarvig med att skriva i ooc att de va miss och de va jätte dumt och jag fattar dok inte vrf jag inte gjorde de för jag bruka vanligt viss alltid göra de men inte denna vet inte riktigt varför och sen så hade jag vapnet framme hela tiden och sprang om kring vid gäng huset och väntade till all va klar o redo för att börja röra sig och kolla om crips va hemma men under tiden dom gjorde sig redo så blev jag bannad och jag fattar varför ni banna mig och jag tycker själv de va jätte dumt för att när man är inne på Sveriges största och roligaste server så borde man tänka på små saker man kanske inte tycker de se så är lite struntsumma men om man tänker efter så ser de ganska dåligt ut från andras perspektiv och se ser inte bra ut heller när en kriminell springer omkring och lallar när man har en pistol på sig och dessutom skjuter sin vän, jag kan säga att jag har haft väldigt mycket ångest och mycket svåra vall för jag måste vänta ut min ban eller om jag kan skriva en ban överklagan .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker de är lite både och för att om jag tänker efter så är de klart man ska banna om de är en person som springer om kring och rikta vapen och lallar när man har en pistol och inte kan bete sig eller om man dessutom skjuter sin pollare och sen skrattar asså jag skäms bara när jag skriver detta man jag hoppas de kommer gå bra och de va ju miss men jag förstår ju att ni ska banna när de är en person som springer omkring och skjuter sin gäng medlemmar och skriver inte heller miss i ooc och sen springer omkring o lallar och inte kan bete sig de förstå jag till 100% och sen är vi ju bara människor och alla gör misstag men sen är de ju så att man måste ju ta tagg i sina misstag och inte gö om de och jag kan lova från botten av mitt hjälpta så kommer jag aldrig lalla mer på unive för jag tycker de är verkligen roligt att vara innan och rp på server jag har haft så mycket och magiska minnen häri från och jag vill inte att dom ska slut viss de är 4 dagar kvar men alla mina vänner är här och dom sitter och skryter om hur kul de är och jag blir både ledsen och arg på mig själv för jag gjorde allt detta jag jag ångra detta så sjuk mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tre gånger men kom bara ihåg en av dom och de va för de kom en kille o kniv högde alla mina pollare och mig på torget utan anledning och då blev jag sv bannad för de och jag kommer aldrig att göra detta igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade varit mycket fokuserad på rp och inte varit så upphetsad och tänkt på hur de kommer att se ut för alla andra och jag ska tänka på mycket kring snusförnuft för hade jag gjorde de irl nej kanske inte så då ska man inte göra de jag ska alltid tänka logiskt och tänka på vad jag hade gjort irl och jag tycker jag hade kunnat ändra också är att när jag är vid ett gäng hus så ska jag inte gå runt med vapen framme utan man vet ju aldrig de kan ju komma en polis som är utan för som åker och då ser dom att jag springer om kring med vapen då kanske dom storma, de är ju de om man ska va kriminell är de jätte viktigt att jag måste tänka på snusförnuft för de kanske inte är så realistiskt att man går och flasha vapen i sitt gäng och de har jag lärt mig och jag har lärt mig att jag ska bara ha vapen på mig under stora scenarion och inte ha vapen på sig hela tiden man kan ha vapen på sig om man ska göra en planerad kidnappning eller en stormning eller ett planerat bankrån och de har jag lärt mig mycket av, denna ban tycker jag va bra men också felaktig och de som va bra de va att jag har lärt mig så mycket grejor inom rp och hur man ska bete sig under kriminella rpn och jag tycker de va felaktig för de va inte meningen nu kanske de låter som att alla säger såp att de inte va med meningen men de va faktiskt inte meningen och de kommer aldrig hända igen ni kommer typ aldrig ha vapen på mig och absolut inte vid andra folk eller om de inte är ett stort kriminell scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig extremt mycket skulle jag säga jag har lärt mig att jag ska va mer fokuserad och jag ska tänkta på mycket att hur se detta ut för han som rp brevid mig och jag ska tänka på mycket suntförnuft och detta kommer aldrig att hända igen förlåt mig :(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är uppfattat:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka