Antagen GormStorming | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad heter du på discord? GormStorm

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har tidigare varit MA och Helper och jag har alltid haft intresse inom arbetet. Jag sa tidigare upp min plats inom staff teamet pga tidsbrist, men nu känner jag att tiden finns till att kunna hjälpa till att utveckla unive och dess medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
Som sagt har jag erfarenhet både inom MA och helper-arbete, vilket gör att jag kan bidra med både kunskap och kvalitet i arbetet. Jag är en mogen och ambitiös person som strävar efter att komma med ett gott och väl genomfört arbete. Mitt mål är att vara en aktiv och ansvarstagande MA som hjälper till att utveckla och förbättra Unive. Ni ska välja mig eftersom jag är både mogen, ansvarstagande och har en drivkraft med en vilja att göra skillnad. Jag tycker att detta arbete är både roligt och jag vill aktivt bidra till att hjälpa nya, kompetenta rpare som kan stärka Unives RP och community.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta människor med respekt och vara trevlig. Man ska ha förståelse för andra och hjälpa de som behöver. Man ska inte döma utan istället hjälpa till.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man är medlem på unive så anser jag att man bör ha en bra rp nivå, kunna bete sig, visa respekt mot andra medlemmar och kunna samtliga regler. Man bär på ett enormt ansvar som medlem för att visa andra hur man ska bete sig och rpa. Man ska inte tex lalla, bryta mot regler.... Som medlem ska man kunna utveckla rpn och visa upp för icke medlemmar och andra spelare hur man som medlem på unive ska vara.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alla krav som anses, alltså kunna följa grund regler, vara mogen, ha en bra rp nivå. Uppnå alla krav som finns i riktlinjerna heöt enkelt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara medlemskaps ansvarig innebär att man ska kunna ta ansvar över medlemmar och vara mogen. Man bär på mycket ansvar som medlemskaps ansvarig och man måste kunna ta detta ansvar. Man ska visa andra medlemmar en god rp nivå, samt kunna anse vad det innebär att vara medlem på unive och kunna ha en god ton mot andra. Man ska vara en förebild helt enkelt och hjälpa till att förbättra unive och dess rp.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar kan det komma att variera. Ska förstås alltid försöka visa en god aktivitet men ibland kan det bli svårt med skolan. På helger och lov kommer jag kunna visa en mycket bättre aktivitet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Punkten över. Jag har tidigare varit en del i staff teamet, vet ej om jag kommer vilja bli Helper inom snar framtid men man vet aldrig. Sist jag ansökte ville jag inte bli helper, men det är ett kanske/får se på den punkten. Kan även nämna att jag såklart ska försöka vissa god aktivitet men eftersom jag har skola de flesta dagarna och kommer ofta hem sent så kanske det blir svårt varje dag, på vardagar.

Senast ändrad:
+rep Duktig, gör det hon ska. Aktiv och trevlig att prata med. Bör bemöta våra framtida medlemmar här på unive.

+rep En helt otrolig person med mycket kompetens. Hon är ansvarstagande och har en god personlighet. Varje gång jag har pratat med henne har hon visat positivitet, sällskap, kärlek, trivselhet med mycket mer (skulle kunna fylla på en roman med bra ord jag kan ge henne men vill inte löka för mycket på denna rep hehe). Jag har tron på att Gorm kommer sköta sin arbetsuppgift som medlemskaps ansvarig galant och professionellt! Ta in henne med omedelbar verkan, Unive's framtid behöver såna som Gorm!

Med vänliga hälsningar,
TacTixa

+rep, Mogen, Har koll på vad som ska vara för att en serven ska ha bra spelare!

+rep Tidigare vart staff och var då väldigt bra så tycker att du passar som Medlemskap Ansvarig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka