Nekad gorasmus | Ban överklagan [Mr Duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gorasmus

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/

Ditt Hex-ID: 1100001185259e1 (Hex)

Vad är din discord tagg? LeftIsTheDark#4547

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? pernament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay by akam123#1703 reason: Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och mina kompisar en av dom heter momin som är support på er server just nu ja men som sagt då gjorde jag en farväl på ert forum för jag tänkte försöka på en egen server med mina kompisar men när vi hade kommit halvvägs så blev jag bannad av akam jag vet inte om det var så att man hade kvar wl när man gjorde en farväl eller för annars vet jag inte varför jag blev bannad för jag fick en notis från mee6 där det stod You got banned from Unive Roleplay by akam123#1703 reason: Unspecified och då tänkte jag om det var så att jag inte blev av med wl av en farväl hälsning eller om det var något annat men i så fall vet jag inte vad det kan vara och sen så blev inte servern så bra så då ville jag ju gå tbx till unive och nu är jag ju bannad från dc servern och då går det ju ej och spela och nu om jag blir godkänd kommer jag ju själv klart göra en ny wl ansökan och allt sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och momin och lite mer folk gjorde en server och då innan vi gjorde det så gjorde jag en farväl hälsning och sen så fick jag folk som sa hejdå och sånt så den fanns ju uppe och kolla på men då var det väll så att jag inte blev av med wl nhär jag gjorde en farväl hälsning men det kan ju vara något annat men i så fall vet jag inte vad för det jag har berättat om är det enda jag kommer på just nu och jag har ej gjort något annat på er dc server eller fivem server så det måste va där på farväl hälsningen det blev något fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig för det var jag som tänkte att man blev av med wl på dc men det blev man inte eller jag vet inte det kan ju vara någon annan anledning men i så fall vet jag inte vad för något

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls på dc men 4 på fivem servern och jag har lärt mig av dom men jag minns inte riktigt vad jag gjorde tror det var sunförnuft och något mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? suttit mig i väntar på support och sen när jag blir intagen kunde jag bet dom ta bort min wl istället för och göra en farväl hälsing på forumet om det nu inte var någon annan anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, säga till när man ska ta bort sin wl iställer för och bara skriva en farväls hälsning på forumet för det är ju inte säkert att någon support eller mod läser just den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka