Accepterad Hazzebb | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hazzebb

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/12334444dyehf/

Ditt Hex-ID: 11000014cb12120

Vad är din discord tagg? hazzebb

Vem var det som bannade dig? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 74C05B61-CA6D-46E4-A2E6-89A841794F93.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig för att jag var med i andra discord servrar och var medlem i dom då detta var länge sen så har jag inte någat exakt minne av varför men eftersom att jag endast är bannad i dcn och inte ingame så var de nog något sånt jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är bannad för att jag var medlem i andra discord servrar trog jag men inget som ska upprepas igen jag vill spela på servern inne nu och jobbar och så skulle bara vilja ansöka till wl igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de är felaktigt att man bannar någon utan att säga varför eller säga till innan man gör för som sagt jag vet ju knappt vad jag är bannad för och jag är bara bannd i dcn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång ingame men kommer inte ihåg varför vet bara att jag varit bannad för ett bra tag sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle läst reglerna lite nogranare och vara lite mer uppmärksam på vad dom sa på intervjun med att man inte får vara medlem på andra servrar. Ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har 100 % lärt utav de jag har läst reglerna igen och vill bara in och har roligt och rpa igen med WL

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA! Solklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka