Accepterad Goosha | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goosha

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Blychert

Ange ditt födelsedatum 16 September 2003

Vad heter du på discord? Goosha#6611

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar ungefär 17:00 till 01:00 och längre på lov och helger så klart

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i ungefär 3 - 4 månader och är väldigt erfaren inom RP och hur servern fungerar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka underlätta för supports samt staffs genom att kicka eller SV banna personer när det är nödvändigt, alltså när en eller flera personer bryter mot Unives server regler eller helt enkelt lallar, vilket också är en form av regel brytande. Jag vill även vara med på att hjälpa servern och höja dess RP nivå för att alla spelare ska få en bra vision av hur RP ska fungera och så att servern ska kunna fortsätta växa i rätt riktning. Jag vill försöka stoppa lallare samt regel brytare och ge de en varning så att de förhoppningsvis skärper sig. Jag kommer vara väldigt vaksam över servern och spelarna, men framför allt inom det kriminella då jag är kriminell och kan förknippa mig med krim rp:n. Sedan kommer jag även hålla koll på piren för där är det ofta inte tillräcklig bra rp nivå, men ibland så händer det att folk bryter mot reglerna eftersom att de blir uttråkade, tror jag iallafall, hur som helst det är viktigt att hålla koll där eftersom att det är många där och då är det större chans att det förekommer på så stora och offentliga platser. Helt enkelt så vill jag underlätta för staffs och supporten här på servern, jag vill underlätta för de och hjälpa de med det lilla små snacket och de små inte lika allvarliga regel brotten som ändå är regelbrott.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Från början av min karriär av Unive har jag tyckt det vara roligt att rp:a. Men det är lätt att folk förstör den upplevelsen med regel brott, tex VDM, RDM, LALL, OOC mm. Tycker även att det är en bra och härlig samt seriös gemenskap på denna server, vilket jag märkt under min tid på Unive. Jag tycker även att det sker allt för ofta att folk ansluter till servern med tanken att förstöra, regel bryta för det tycker det är roligt. Men det drabbar bara alla spelare som faktiskt vill han en hög och seriös rp nivå och samt vill utveckla servern. Om det nu skulle bli att allt för många " lallar " ansluter till servern och inga återgärder då tror jag lätt att dessa lallare smittar av sig och påverkar andra på ett negativt sätt, tex att de också blir lalligare. Vilket gör att servern går åt fel riktning vilket jag verkligen inte tycker ska hända. Sedan är det också tråkigt att se bilar mitt i vägen som bara ligger och skräpar samt skapar lagg inom servern vilket har en negativ påverkning. Då tycker jag att det skulle vara bra att kunna DV:a dessa bilar för att även hjälpa till att förhindra lagg.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare samt regel brytare som förstör Rp nivån samt för andra spelare på servern. Jag skulle kunna dva onödiga bilar på motorvägen som bara förstör samt skapar lag. Ska även hjälpa till att göra onödiga Staff reports som tex att folk krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den alltså underlätta för staffs. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. Jag skulle även vilja bidra med den bra rp nivån som jag har och använder. Jag kommer göra mitt bästa om jag blir server vakt på Unive!

Varför ska just du bli servervakt? För jag tycker det är väldigt viktigt med hög RP nivå vilket jag känt från start när jag började här på Unive. Då jag är en seriös spelare som kan ta återgärder när det behövs/krävs. Jag vill även hjälpa till så att servern går åt rätt riktning både FiveM servern och discord servern. Så att vi tillsammans kan växa och skapa bra scenarion och ett bra community där vi inte tar IC bråk till OOC. För jag tycker alla bara ska ha kul och inte påverkas av negativa spelare. Därför tycker jag att Servervakt rollen skulle passa bra in på mig.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det är jättekul att hjälpa till, ni har trevlig staff och support och jag vill hjälpa de och underlätta för de Jag vill minska är lallandet här på servern och jag vill se till att ingen bryter mot stadens regler och lagar. Det är ju faktiskt en stor server och det kan behövas lite servervakter. Men framför allt skulle det vara extremt kul att få vara servervakt och att få hjälpa till med arbete som borde vara för smått för staffs men som är helt lagom för mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De vanligaste kommandon som servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig varit bannad förut.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Unive är den ända server jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka