Antagen GooseeMoosee | Ansökan till Servervakt [Ribox33]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tesdead

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? gooseemoosee

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001117d70e9

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Är oftast inne mellan 11-17 och sedan 20-22 eller 23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Fick mitt medlemskap 2025-09-05

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/ljf1Mj2tUwHO-_TNf?invite=cr-MSwyc3QsNDQzMDM0Nzkw&v=NaN

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som huvuduppgift att övervaka rollspelsservern och se till att RP-nivån, det vill säga kvalitén på rollspelet, är hög. Detta innebär att servervakten ser till att alla spelare följer reglerna och deltar i rollspelet med ett seriöst, engagerat och trovärdigt förhållningssätt. Servervakten tar aktivt ansvar för detta

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag värnar om kvaliteten på rollspelandet på Unive. Jag har observerat att vissa spelare inte tar RP på ett seriöst sätt, vilket påverkar upplevelsen för andra negativt. Som servervakt vill jag kunna bidra till en mer professionell och harmonisk server där alla känner sig inkluderade.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex. varna andra men inte sina vänner vid regelbrott, att man straffar spelare utan grund eller bevis. använder kommandon för att sabotera eller störa RP nivån. använder sin roll som makt istället för att hjälpa servern

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka