Antagen ribox33 | Ansökan till Servervakt [J.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Ribox33

Vad är ditt Hex:ID Steam:110000144e6c3d5

Ange ditt födelsedatum 3 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv runt 1-3 timmar om dagarna, brukar vara aktiv runt 5-8h på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar nedan. Har blivit bannad av bubbel, men det var felaktigt så Toris tog bort den typ direkt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften är att man rpar samtidigt man håller koll på servern. Man bannar folk eller kickar folk som kan inte bete sig som till exempel slås hela eller kör över folk, så då ska man sv banna eller kicka dom för lall. Samt det behöver inte vara en allmän plats man bannar som marja-lisa, man kan banna folk vart dom än lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit mod innan så jag vet hur man hanterar perms, jag vill underlätta staffsen medans jag rpar, till exempel kicka folk som lallar eller svbana så staffs behöver inte vara både i spec samt äranden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man abusar sina perms, som att kicka folk för ingen anledning eller bana. Eller om man har toggleid på under scenorion för att kunna se folk genom väggar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka