Accepterad Gonzo | Medlem ansökning (ackeking)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzo

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,104
Reaction score
120
Vad är din Steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gonzo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gonzo

Vad är ditt discord namn? gonzoz

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli

Berätta om din karaktär. En man på 22år, han kommer från Sverige och har en bror. Hans föräldrar lämnade honom när han var 7 år gammal, han har sen dess bott hos sin faster med sin bror. Han har haft en tuff uppväxt och blivit slagen av sin faster. Det gick inte heller något bar för han i skolan, han hade några bra kompisar men han hade väldigt dåliga betyg. han har dock klarat sig igenom skolan och hart gått på gymnasium. Efter gymnasiet så tog han ett sommarjobb på en båtfirma och har nu ett väldigt stort intresse av båtar han har blivit en väldigt duktig som båtmekaniker. Han har ett stort intresse för båtar och tycker att poliser är väldigt coola. Han är dock väldigt lättkränkt, och är inte heller jättesmart men han lever livet i fullt ös ändå. Han är 170cm lång. Han gillar också att lyssna på Rock musik och att cykla. Han är inte direkt den sportiga killen utan han är väldigt smal. han älskar också rollo kola, hans favorit godis. Han väger 64kg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra till Bra RP på Servern, ha kul och gärna lära känna massa nya folk och få nya polare. Skulle också vara kul att i framtiden hjälpa servern med något kanske discord, hemsidan eller Fivem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört mycket om den, den är bra, stor och det är massa personer som är trevliga och gärna hjälper till. servern har fått många bra omdömen och jag har fått rekommendationer om den. och redan när jag joinar er discord så känner man direkt att det är en härlig stämning här och alla är schysta och trevliga mot varann. Det verkar som att det är ett riktigt trevligt community.

Hur hittade du Unive? På Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär som har ett liv, ett eget jobb, har kompisar och ett eget hus och så. Jag skulle gärna vilja jobba som polis, eller något annat blåljus jobb. Men också att utveckla både min och medspelares RP Nivå, att servern blir större, att folk har kul och att jag själv har kul. Att andra får en känsla av att det är bra RP och mig själv också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka