Ej Antagen GONZI200 | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? gonzi110

Vad är ditt Hex:ID 11000015b4b182d

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är väldigt bra. Jag är online ig cirka 3-6 timmar om dagen, och jag är alltid öppen i PM för alla möjliga frågor. Men nu är det sommar lov och de flesta vill vara ute med vänner eller familj, och jag är då ute varenda dag för att njuta av denna sommar och då skulle jag säga att min aktivitet är mellan 3-5 timmar så det ör inte så olika jämfört. Men jag är väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem hos unive i cirka 5-6 månader nu, samt var jag medlem hela 2024 men det var på ett annat discord konto så detta är mitt nya ''gonzi110''.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tyvärr kan jag inte bifoga en bild men jag har blivit bannad totalt tre gånger hos Unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften för en server-vakt står i namnet, en ''server'' vakt'' nån som vaktar en server och i detta fall en FiveM server. Det en server-vakt gör hos Unive är att den håller koll på alla spelare samtidigt som den själv spelar som en helt vanlig spelare, den har tillgång till att göra en sv-ban på folk om de gör nåt regelbrott, samt kan de kicka folk som en varning för nåt större om de fortsätter till exempel lalla. En server-vakt är alltså som ett ''barn'' till staffs om man kan säga på det sättet. Den håller koll så att spelarna gör rätt och håller sig till en bra hög RP-nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server-vakt just för att hålla koll på spelarna så att Unive får en hög RP-nivå. Jag har varit server-vakt innan så vet hur allting går till, men jag fick en ban som var fel och killen som gjorde bannen på mig fick indragen ''helper'' som tur. Så nu vill jag förbättra Unives RP och ta bort lallet och visa för alla att Unive är den servern som är allra bäst i hela sverige.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: abuse är att du använder dina förmågor som du har fått som server-vakt till att exempel sv-banna någon för att du kanske inte gillar hen IRL eller bara allmänt känner för att göra det i ett scenario där om du inte hade varit server-vakt skule du inte kunna göra nåt.
Korruption: Att du till exempel använder dina förmågor för att kanske vinna ett scenario eller att du missbrukar dina förmågor som server-vakt.

Senast ändrad:
Ditt HexID är inte giltigt. Du har 24h på dig att fixa till de!

Lycka till

Mvh

Hej! Jag hittar nu. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för denna väntetiden.

Jag ligger tyvärr i sängen med 39 graders feber och mår inte alls bra.

Jag ska försöka få fram ett svar åt dig imorgon!

Tack på förhand!

Nekad.
Skriv din text mer utförligt nästa gång!
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka