Antagen Gonzi110 | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget 🛥️

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? Gonzi 110

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? Slutet av 2024 och i 2022 också, och fram tills nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har väldigt många när det kommer till just båtbolaget. Båtbolaget ligger mig varmt om hjärtat då jag har varit chef där 3gånger under bara förra året, sen har jag också varit chef över marja-lisas, Falck, mekonomen, galaxy nightclub, Trygg-Hansa. Så jag är extremt erfaren och kunnig. Nu när sommaren är runt hörnet så vill jag komma tillbaks till mitt älskade båtbolaget och göra det som det var på min tid: aktivt och arbetsvilligt. Därför är jag bästa kandidaten på positionen och jag kommer inte göra er besvikna

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att göra det mycket mer aktivt och kunna utveckla aktiviteten där med hjälp av nya arbetare och en bättre arbetsmiljö. Jag vill göra yrket mer framgångsrikt och flexibelt så vi kan få sålt båtar nu till sommaren och folk kan börja njuta av det fina vädret. Jag har också som mål att införa nya båtar och fixa potentiella buggar som kan förekomma.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer till 100% ha den aktivitet som krävs. Min aktivitet på en vardag brukar ligga runt 2-4 timmar ig på dagen och på helger/liv 3-7 timmar om dagen men jag är alltid aktiv på Discord och öppen i pm.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvarig

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka